Snart matte

Sitter här och väntar på att matten ska börja. En kvart kvar nu och det finns inget att göra. Fick inte plats i soffan heller så jag sitter på en sak utan ryggstöd, jobbigt. Och jag kom på att jag är en sida efter i matten nu eftersom jag inte tog hem och gjorde det jag inte hann med på lektionen igår.
Aja, nu när jag ändå håller på att klaga kan jag klaga lite till:
Jag har ingen linjal och vi håller på med geometri vilket betyder att man måste rita och mäta saker ibland. Jag har inte heller rutblock med rutor att rita efter. Får väl egentligen skylla mig själv som inte orkade köpa ett rutblock men men.

Nej nu ska jag försöka hitta på nåt annat att göra än att blogga.

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0