Söndag

Har planerat den här dagen helt nu. Måste ju visa att jag lärde mig något i tisdags när vi hade tema studieteknik hela dagen i skolan. Därför har jag skrivit en lista på saker jag ska göra, får se om jag lyckas hålla den.

Start 10.30
Plugga Fysik
Äta frukost
Plugga fysik
30 min fritt surfande på datorn  <---- här är jag nu
Skriva svenskauppsats
Plugga Fysik
Paus
Plugga Fysik


Och efter det har jag inte planerat än. Blir väl lite mer "fri datortid", svenskauppsats, fysikplugg, TV och ev. lite matte.
Usch, jag gillar verkligen inte att ha så här mycket prov och inlämningssaker. Måste träna inför musikprovet och spanskaprovet också.

Nej nu har jag bara 20 min kvar av den där fria datortiden jag gett mig själv innan jag ska skriva på svenskasaken så nu ska jag inte blogga mer.
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0