Söndag

Inatt strax innan 3 vaknade jag av att mobilen vibrerade.
Först trodde jag såklart att det var ett alarm som gått igång så såhär gick mina tankar

1. Neeeej, jag vill sova längre!
2. Det är väl itne måndag idag?
3. Åh det är en kompis som ringer. Kul! Vilken knapp svarar man på nu då?

Det var två vänner till mig som ringde och båda var rätt packade.
Det första jag fick höra var att vi tre var bästa kompisar.
Folk är så söta när de är fulla :)

Pratade med dem i ca 20 min och sen gick det inte alls att somna om igen.
Lyckdes tillslut somna om vid halv fem.


Idag har jag inte gjort så mycket.
Söndag = pluggdag
Jag är så duktig att jag idag gjorde klart alla läxor jag tog med mig hem innan klockan var 3. Nästan så att jag ångrar att jag inte tog med mig engelskan hem eftersom jag lär sitta hela kvällen med den imorgon.

Aja, nu ska jag sluta snacka läxor.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag borde egentligen göra historia, men jag orkar inte så jag segar lite.

2009-10-04 @ 15:36:44
Postat av: malin

emma: jag har historiaprov på fredag. jag vill inte :(

2009-10-04 @ 16:59:17
URL: http://mnablmijno.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har histoieprov på TORSDAG. Och matteprov på onsdag. Har i alla fall gjort alla instuderingsfrågorna, men ingen matte. Jag borde slå mig själv lite nu.

2009-10-04 @ 20:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0