You gotta be sick

Mitt pluggande idag började rätt bra men nu har jag fastnat ganska ordentligt.

Såhär var min planering:

Plugga Fysik
Äta frukost
Plugga fysik
30 min fritt surfande på datorn 
Skriva svenskauppsats
Plugga Fysik
Paus                         <--- Här har jag fastnat
Plugga Fysik


Men det är ju så tråkigt med fysik och när jag kom till de svårare uppgifterna blev allt så svårt att jag inte fattade någonting och då är det ju ingen idé att göra dem. Kollade bara facit hela tiden och skrev av. Får hoppas på att det är lätta uppgifter på provet imorgon, lär ju finnas några lätta G-uppgifter iallafall...


Ikväll är det Vem kan slå Filip och Fredrik på tv. Det ska jag absolut se på, gillar alla deras serier.
När man har tråkigt kan man ju alltid söka upp klipp på dem på youtube. Som det här klippet t.ex:
kommer ihåg att jag såg det här på tv för många år sedan, första gången jag hörde En vän med en bil, långt innan jag började lyssna på Håkan Hellström. Kommer ihåg att raden "för du kan inte se när löven faller ner hur ful jag är" fanns kvar i min hjärna en lång tid utan att jag vet varför, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0