3 september

Som sagt så glömde jag sovmorgonen imorse. Kan man vara smartare? Som tur är var det bara en halvtimmes sovmorgon så jag fick inte vänta så länge på alla andra.

Dagen:
Svenska
- öva på flödesskrivning. Rätt kul men jag har ju sämst fantasi...
Rast i en halvtimme - finns det något mer onödigt än en halvtimmes rast sådär på morgonen?
Matte - räknade på och fick sen en liten kluring som jag klarade av direkt (haha jag kunde den redan från början, vann ju en godispåse förut i åttan för att jag lyckades knäcka en liknande kluring). De andra i klassen var rätt sega och efter ca 10 min (?) var vi kanske 4-5 st som hade klarat den och jag fick berätta hur man skulle göra bara för att jag var snabbast ;D
Lunch - 50 min låter mycket men vi hann bara gå till matsalen, äta, hämta saker i skåpet, gå till musiken och vänta i 5 min. Hur kan tiden bara försvinna?
Musik - Bästa ämnet! Jag älskar musiksalen förresten, den är mysig. Synd att man bara har musik i ettan...

SLUT!
Låter som om vi hade kortaste dagen men alla lektioner var långa. T.ex. så hade vi 120 min matte (tror jag).

På bussen hem träffade jag Josefin. Har inte sett henne sen vi var och badade i början av sommarlovet, sjukt länge sen! Kul med en liten uppdate om vad som hänt sen sist :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0