9 september

Gick till skolan idag. Fortfarande lite sjuk och jag kunde knappt prata i morse men det blev lite bättre med det under dagen.

Kemi och matte idag.
Sen så var det lunch och efter det engelska men engelska läraren är sjuk så vi hade fått mail om att vi skulle arbeta utan henne.
Ja, det gick väl sådär. Alla stack hem utom min grupp då vi insåg att vi kankse borde göra något eftersom vi ska redovisa allt om en vecka och vi hade inte kommit någonstans.
Vi gjorde ändå inte så mycket, alla satt inne på msn och ärligt talat så var jag så inne i en konversation att jag inte alls hängde med när killarna kom med sina idéer. Aja, jag tvingade viktor att maila det han antecknade så jag får väl se till att läsa igenom det :) .

Sen drog jag hem och hamnade här.
Spelade igenom känn ingen sorg för mig göteborg på keyboarden när jag kom hem också. Nu vill jag lära mig någon ny låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0