Chillhelg

Imorgon är det skola igen. Är inte direkt taggad såhär efter en fyra dagar lång helg.
Chillhelg har det iallafall varit, inte hänt så mycket, mest bara varit hemma (själv för en gångs skull!) och tagit det lugnt.

Det där med läxorna idag har väl gått sådär, historian blev klar efter några timmar (gjorde andra saker på datorn samtidigt) men fysiken har jag inte kommit så långt på. Så jävla svårt! Har minst 10 uppgifter kvar, låter kanske lite men det är svårt när man inte vet hur man ska göra uppgifterna. Aja, ska göra dem innan jag somnar så somnar jag lätt sen.
(Finns även en risk att jag somnar med huvudet i böckerna men vafan, då är jag åtminstonde inte vaken hela natten.)


Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0