Det är lätt att se hur sjuk man en gång var När såren läker och regnet känns

Hahaha

Det finns tydligern en som läser min blogg och som mer än en gång har förskt skriva taskiga kommentarer här på bloggen.
Hahaha, jag skrattar bara åt det.
Men vem är det egentligen?
Och varför går han (kallar sig fabian så jag gissar på att det är en kille. Det där med fabian kan dock vara fake, skriver aldrig någon url eller något sånt) in på min blogg?

Whatever, jag har någon som hatar mig genom bloggen, det ni ;)

(Har dock valt att inte godkänna vissa utav kommentarerna han skrivit)


Kommentarer
Postat av: linnea

Hahahah då är du nästan känd malin :D med hatet kommer kändislivet :D Öh, eller nått xD

2009-09-19 @ 16:04:04
URL: http://linnealauras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0