F

Kollade igenom min blogg lite och hittade det här inlägget med den här bilden:


Inte bara det att Fillan gjorde bilden för länge sen utan hon tog bilder som redan då var väldigt gamla.
Lite kul att hon tog en seriös bild på sig själv och en väldigt oseriös bild på mig. Och hur gammal är jag på den där bilden? 12 tror jag? (kan även berätta att jag satte upp håret sådär just bara för att ta oseriösa bilder.)

Aja, hittade iallafall bilden nyss och skulle bara säga att jag nu tycker att den är lite gullig. Blogginlägget jag hittade bilden i är från 2008-06-12 så det var alltså innan jag träffade felicia första gången. Sjukt att vi kännt varandra så kort tid egentligen.

Kommentarer
Postat av: Felicia :)

Hahahah vilka charmiga bilder xD

Älskar dig!

2009-09-27 @ 14:08:33
URL: http://liiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0