Filmkväll igår

Precis som jag skrev igår blev det en liten filmkväll.
Vi såg en shopaholics bekännelser och the boat that rocked.
Båda filmerna var bra!
Vi åt även en massa godis. Jag köpte som vanligt för mycket godis så jag har ungefär hälften kvar nu. Jag kan verklien aldrig ta lagom mycket godia utan tar alltid för mycket, haha.



När jag kom hem satt pappa och kollade på Forrest Gump så jag kollade på slutet utav den.

Sen sov jag.

Nu känns det som om jag är förkyld. Näsan rinner, jag har ont i halsen och huvudet och jag är hur trött som helst. Pappa har varit sjuk i några dagar nu så han har väl smittat mig.
Får se om jag går till skolan imorgon, vill inte missa en hel skoldag så här i början. På tisdag är det skolfoto, blir alltid hemsk på det men jag har ju aldrig varit frånvarande på ett skolfoto och vill inte vara det nu heller.

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Krya på dig!!

2009-09-06 @ 12:51:04
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Emma

Eller så var det jag som smittade dig.

2009-09-06 @ 17:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0