fotboll

För ca en timme sen såg jag på fotboll. Såg på nästan hela första halvleken av sverigie - malta matchen. Inga mål! Dåliga sverige. Det har väl säkert blivit minst ett mål nu. Hoppas det iallafall, sverige måste vinna.

Haha, ser ni?
Jag är värsta insatt i fotboll! Sjukt!
Men det är bara herrfotboll landskamper som är kul att se.
Har sett många fotbolls vm och em när jag varit utomlands och det är ju rätt kul att sitta flera stycken samlade runt en tv och se på fotboll. Haha kul att det ibland är folk som sitter och skriker mot tvn.
Roligast är när alla hejar på olika lag och några blir jätteglada efter och några blir lite sura.
Äh, nu ska jag sluta med det här fotbollssnacket.

Kom på nu att jag måste skriva klart engelskaläxan. Eheh 400 ord skulle det vara, jag har skrivit ca 250 och vet inte vad jag ska skriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0