Fridayyyy

Fredag idag.

Började dagen med Biologilab då vi såg på bladlöss i luppar och mikroskop.
Herman och Gustavs bladlus födde en till bladlus när de hade kameran inkopplad i datorn. Haha så nu har vi alla sett hur det ser ut när en bladlus föds. Vi i min grupp döpte första bladlusen vi kollade på till Roger men han sprang runt för mycket så då böt vi och kollade på Bertil istället. Sen rymde han och hoppade till Ellens kjol och då råkade hon döda honom och efter det sprang han inte runt mer...

efter biologilabben var det kemilab, lunch, spanska och sen sluuuuut på den här skolveckan.

Idag ska jag nog bara ta det lugnt och ladda upp inför imorgon. Då kommer Lovisa hit och så ska vi ut på kulturnatten! Det blir skitbra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag och Fia ska på Melody Club på Musikens hus :D Jag tycker inte att de är så jättebra, men det var gratis så...

2009-09-11 @ 18:50:13
Postat av: malin

emma (gissar på att det var du som kommenterade) : Jag ska också se melody club imorgon! Kankse ses där :)

2009-09-11 @ 19:19:14
URL: http://mnablmijno.blogg.se/
Postat av: Sara

svar; Det var jättekul där! :)

2009-09-11 @ 21:33:31
URL: http://dreyra.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, vi ses där! Den verkade inte ha tagit med mitt namn, jag är ganska säker på att jag skrev det.

2009-09-12 @ 08:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0