Håltimme

Hej hej!
Nu är det BDveckornas långa håltimme på över 2 timmar igen så jag sitter här i entrén med killarna från min halva i klassen och är datanörd. Vart är de andra tjejerna kanske ni tänker? Det har jag ingen aning om. Eller jo, de sitter ju där 10 meter bort! Hehe, ibland orkar man inte kolla vilka som är i samma rum...
Men ja, jag känner för att vara lite halvt osocial och sitta här med min dator och lyssna på musik så då sitter jag här med killarna som spelar spel.


Och jag är förresten väldigt trött på min header! nån som är sugen på att göra en ny åt mig? 800mpx (skrev jag rätt nu på den där förkortningen?) bred ska den vara tror jag. höjden spelar ingen roll. Om ingen fixar en ny header åt mig kommer det ta mer än en vecka tills jag har tillgång till en dator som jag kan göra en header på (har bara paint hos pappa och det suger).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0