Jävla läxor -.-

Hade världens tråkigaste fredagskväll igår, på kvällen satt jag och räknade matte (jävla läxa!) i någon timme och det blev jag så trött av att jag somnade någon gång vid 12?
Somnade tidigt iallafall.
Det är förresten ett bra tips för alla som har svårt att sova: Gör läxor så somnar du!

Ska göra resten av matten idag + göra fysikläxan (jävla jonas som ger oss jobbiga läxor över helgen..). Brukar göra läxorna på söndagarna men det kan jag ju inte göra för då ska jag vara med Felicia och Sofia hela dagen och så ska de sova här så jag kommer inte ha någon tid alls över för läxor innan skolan på måndag.

Nu ska jag peppa inför imorgon. Pepp pepp pepp ska jag vara.

Hörs sen!


PS. Jag hinner faktiskt ha ett liv mellan läxorna med så tro inte att jag kommer vara upptagen hela dagen ;)
(var det här mitt första PS i bloggen? )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0