kulturnatten

Kom till stan vid 8 och då regnade det! Jag och Lovisa gick till Burger king bara för att ha något att göra.
Strax innan 9 gick vi till musikens hus och stod i en lång kö och vi kom väl kankse in vid halv tio.
Väntade där inne på att Melody Club skulle börja spela vilket de gjorde vid 11.
Ganska bra konsert faktiskt.
Efter konserten bestämmde vi att vi kunde vänta där några minuter för att sen träffa dem och det gjorde vi. Jag köpte en poster bara för att ha något de kunde signera.
Sen gick vi och hämtade jackorna, kom upp igen och då var det nästan inget folk kvar så vi passade på att ta gruppbilder och sånt.

Efter allt det där gick jag och Lovisa runt på stan ett tag. Träffade Jakob en liten sväng och sen åke jag och lovisa hem till mig och sov :D

Såg sjukt mycket folk jag känner igår :o
Känndes som hela musikens hus var fullt av Storvretabarn ^^


Kommentarer
Postat av: Aino

Men lyllo ._. Jag vill också se Melody Club live :(

2009-09-13 @ 13:33:28
URL: http://pickingthepieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0