Länkar

Upptäckte igår att min blogg fanns med som länk på tonkow.se .
Vafan!?! Hur länge har den länken varit där egentligen? :o

Fick iallfall för mig att uppdatera mina länkar nu såhär på morgonen, vissa utav mina vänner har ju bytt blogg sen jag sist fixade med länkarna.
Jag la även till ett par länkar, säg till om du vill vara med bland mina länkar (endast folk som känner mig!) :)

Tog även bort en länk, jag finns visst inte med bland dina länkar längre (sedan hur länge?), du ljuger för mig och ärligt talat verkar du vara socialt handikappad. Du är sur på mig och allt som har med mig att göra helt utan anledning så ja, det var på tiden att jag tog bort din länk.

Kommentarer
Postat av: fabian

fy fan vad barnsliga

2009-09-19 @ 12:04:56
Postat av: fabian

fy fan va barnsliga ni är! ni beter er som fjortisar skäller och pratar skit om varandra på bloggarna! du är inte enda bloggen! tror vi andra inte är intresserade! bättring!

2009-09-19 @ 12:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback