Lugg

Fan
Jag som skulle spara ut min lugg.
Fick ryck och klippte den.
Fast samtidigt skönt att ha lugg nu igen.
Snelugg såklart, gillade inte att ha hellugg.

Kände att jag behövde en lugg att gömma mig bakom igen, en lugg man kan använda. Har ju gått omkring med uppsatt lugg de senaste månaderna.
Fast nu blev ju den här luggen helt fail och ojämn så jag kommer väl antagligen ha uppsatt lugg varje dag nu med. Har vant mig vid att inte hinna platta håret nu med och har ingen aning om hur jag ska lyckas klämma in 10 min hårplattning på morgonen när jag nästan missar bussen varje dag när jag inte plattar håret.

Finns stora fördelar med lugg också såklart.
Man har nåt att gömma sig bakom och man behöver inte ha exakt likadana ögonbryn.

Det där med något att gömma sig bakom låter inte bra.
Börjar väl bli lite mer depp nu igen skulle jag gissa på.
Kortare dagar, kallt ute och en massa annan skit.

Nej nu ska jag sluta skriva innan det här blir värsta emoinlägget.
Jag skulle egentligen bara skriva: Jag har lugg igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0