Nån som vet nåt man kan göra?

Idag har jag inte gjort så mycket. Suttit vid datorn och ätit kladdkaka är väl det ända jag gjort.
Även lyssnat på skitmusiksommanabsolutinteskablideppav och blivit depp.

Nu har jag sjukt tråkigt.
Vill ner på stan och träffa folk eller nåt men det verkar ju som om inget folk ska vara på stan och tråkigt att gå runt där helt själv.
Blir väl antagligen så att jag sitter här hela den här natten med och äter upp min kladdkaka. Lite mindre än halva kvar nu så om det är någon som vill ha lite kladdkaka, säg till! Annars tar den slut.

Nej nu ska jag ta och äta mat. Har ju som sagt bara ätit kladdkaka sen den tidiga middagen igår. Hoppas det finns rester eller nåt i kylen eller frysen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0