Ridning på Embla

Idag var det ridning igen då. Jag red Embla, första gången jag red henne. näll häst, allt gick super.
Annars så kan jag säga att dte hände inte ås mycket den här lektionen. Vi gjorde i stort seett inga övningar. Och jag vet inte hur många ord ridläraren sa till mig. Inte många var det iallafall. Känns som om vi är alldeles för många i min ridgrupp och vissa är ju hur dåliga som helst.

Det här borde ändras: Mindre grupper och jämnare nivå på ryttarna Även lite mer saker att göra på lektionen kanske? Idag töltade vi i stort sett hela lektionen men vi gjorde inget mer. Inga temposkillnader ens :s

Kommentarer
Postat av: Sara

Fan vad jobbigt. Vet precis hur det är med det där, det är samma på min ridklubb. Visserligen är vi ganska jämna i gruppen, men vi är alldeles för många för den manege yta vi har. Tycker jag...

2009-09-11 @ 21:56:34
URL: http://saradronjak.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0