Sjuk

Stannade hemma från skolan idag.
Täppt näsa, lock för öronen, ont i halsen, sånna saker kan jag gå till skolan med men nu hade jag även ont i huvudet. Och hur ska man klara av att vara i skolan när man inte kan tänka för att det gör så ont?

Hade sjukt svårt att sova igår bara för att jag inte kunde andas och hade så sjukt ont i huvudet. Efter ca en timmes försök i att sova fick jag sms och sen låg jag och smsade fram till två. Trevligt trevligt.
 
När jag vaknade imorse hade jag fortfarande så sjukt ont i huvudet att jag gick upp, tog en ipren och sen gick och la mig igen. När jag sedan vaknade några timmar senare kände jag mig mycket bättre!
Känner dock att jag börjar bli lite sämre igen, ska nog ta och lägga mig i soffan och zappa fram nåt på tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0