skit

Skulle nyss öppna miun kemilabrapport och skriva klart (läxa) och så visade det sig att jag inte kan öppna den! Jävla skitdator!
Såg nyss även att jag missat större delen av dagens idolavsnitt.
Värt att gå och starta tvn nu, se en hel reklam och en kvart idol, nej.





Bara för att jag ska bli glad ska jag nu tänka på bra saker. Snart är det söndag och då ska jag se ola salo sjunga! Kommer även träffa en massa folk jag gillar som t.ex. fillan som jag inte träffat på några månader. Även Sofia (hon kommer sitta bredvid mig), Lovisa och Sara ska dit. Trevligt trevligt, synd bara att Kristin inte kunde komma...
Efter allt sover Felicia och Sofia hos mig. Det blir superbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0