Slutade skolan innan lunch idag

Hade ingen engelska idag så jag slutade redan vid lunch!
Fyfan va skönt det var, hela klassen typ skrek av glädje när vi fick reda på det.

Efter matten tog jag första bästa buss in till stan. Gick runt på stan i några timmar. Köpte 2 äpplen och choklad - dagens lunch. Har än så länge dock bara ätit ett utav äppplerna och två rader av chokladen men hade tänkt äta mer choklad nu. Hade nästan glömt bort hur gott det är med vanlig marabou mjölkchoklad. Sjukt!

Efter några timmar på stan hade jag gått in i alla roliga affärer minst en gång så jag drog hem. På vägen hem dog mitt mobilbatteri med. Inte najs. Nu laddas mobilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0