Stan med Linnea

Var som sagt på stan med Linnea idag.
Min väska vägde ett ton och både jag och Linnea var rätt trötta så först gick vi fram och tillbaka mellan H&M, Åhlens, Claes Ohlsson (Linnea ville se om de hade någon billig mp3) och Cubus (var vi ens inne på någon annan affär?) och kollade. Jag köpte en svart-/vitrandig långärmad tröja på H&M, lite basic sådär.

Sen orkade ingen av oss gå runt mer så vi gick till ICA och köpte choklad och glass. Sen gick vi ner till ån och satt där och åt våra glassar (Linnea åt sin choklad, jag har all min kvar) och pratade om allt möjligt. Hann inte träffa varandra så länge på kulturnatten och innan det var det som sagt länge sen vi sågs så vi hade en del att prata om.

Efter någon timme skulle Linnea hem till sin mammas pojkvän och äta där så jag följde med henne en bit och letade sedan upp närmaste busshållplats min buss skulle gå från.


sjuuuuuukt gammal bild på mig och linnea! tagen 071227

Kommentarer
Postat av: linnea

Kuuuul dag :D vi måste ses snart igen :D

2009-09-18 @ 22:17:37
URL: http://linnealauras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0