tisdag

Kom nyss hem från skolan.
Tisdagarna har ju blivit lite kortare nu när historialektionen blivit flyttad till fredagen. En timme kortare tisdag, nästan två timmar längre fredag. Usch.

Var ändå "tvungen" att sitta kvar i skolan en halvtimme för att jag, Viktor, Olle och Marcus skulle bli klara med våran powerpointredovisning till engelskan imorgon. Jag har ingen aning om vad jag ska säga när vi redovisar men ja, vi får se imorgon hur det går.

På bussen hem träffade jag Maja. Har inte träffat henne sen i mitten av juni då vi var ett gäng som åkte till örbyhus och badade. Hon sa direkt att det var 3 månader sen. Kul att träffa Maja igen, känner att det borde vara dags att ha en fest med alla från förra klassen. Behöver ju inte vara en stor röjfest (som iofs är roligast) utan vi kan ju ha en liten mysig hemmakväll hos nån (som vi hade hos matilda och Louise de sista kvällarna i nian).
Har knappt någon kontakt med någon från 9e längre mer än att man träffar nån då och då på bussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0