Tomorrow

Felicia råkade göra så jag fick klädångest inför imorgon.
Kom tillslut fram till att det jag vill ha på mig är hos mamma. Även min kamera är där.

Därför ska jag försöka göra detta imorgon:
13.48 buss storvreta - stan framme 14.09
14.16 buss stan - årsta framme 14.23 (om buss nr 7 kommer långt innan 6an tar jag den istället och får gå från en hållplats som ligger längre bort)
14.46 buss årsta stan. framme vid ymergatan 14.51. 5 min gång till centralstationen

Jag kommer alltså ha 23 min på mig att gå till lägenheten (tar ca 6 min), leta upp kläderna jag ska ha, byta om, leta upp kameran och byta batteri och sen gå tillbaka till busshållplatsen.

Kommer jag att lyckas?

(Om jag lyckas fixa det här kommer ändå Felicia få vänta 5 min på centralstationen på mig. Tror dock att hon klarar av det, det finns ju sååå mkt folk i uppsala att se på ;))

Jävla söndagar. Bussarna går ju knappt :o


Kommentarer
Postat av: Laow

Sv; Nää, ska fixa det på torsdag :D Men vänta dig att det blir gult xD Hahah :D

2009-09-19 @ 21:46:39
URL: http://linnealauras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0