English

Hej!

Tisdag vilket att det bara var språklektioner idag. Slappt då vi knappt gjorde något på någon utav lektionerna.

När skolan var slut gick jag och Anna och köpte varsin glass i kiosken. Sen satt vi i solen på en utav bänkarna utanför skolan. Eftersom vi har muntligt nationellt prov i engelska imorgon passade vi på att träna lite genom att bara prata engelska. Eller ja, det var väl mest jag som behövde träna då Anna var i USA hela 2009.
När jag sedan stack till bussen och Anna cyklade hem fortsatte jag att öva på min engelska genom att smsa på engelska. Fick dock en massa klagomål om att jag suger på engelska så jag slutade.

Temat på muntliga nationella är workinglife. Frågor man ska tänka på lite innan är vad man vill jobba som och vad som är viktigt på ens arbetsplats. Jag har ingen aning om vad jag vill jobba med. Seriöst, ingen aning, jag vet bara vad jag INTE vill jobba med.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0