första april

Hej!

Sitter i skolan, det är första april och sista skoldagen innan lovet.
När man kom till skolan möttes man av en klubba på skåpet från Nya Generationen. Gott, har precis ätit upp den.
Och när jag stod där vod skåpen kom Cicci och sa att det fanns 13 påskägg gömda på skolan. Då blev det äggletning innan första lektionen och Marcus hittade faktiskt ett ägg! Jag snodde några godisar från honom. Ett tps för alla er som gillar choklad är att inte lägga chokladägg i fickan, de smälter...

Idag har jag lurat flera personer. Bara några småsaker som att jag ska skolka, att jag  försov mig och vaknade 8, att olika bra band ska spela i uppsala i sommar osv. Har anpassat mig efter personen jag lurat. Blir lättare då, alltid svårare att hitta på någon stor sak att skriva på facebook eller så.

Nu har jag håltimme fram till 12.55. Svenskan tog slut 10.15 och jg har haft hål efter det. 2 h och 40 min. Inte så kul när det är mitt på dagen men det funkar.

Det regnar ute. Det är inte kul. Jag vill ha sol!


Haha gillar den här från förra året. Kristin försökte lura mig men lyckades inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0