Hamburgesas

Mamma skulle iväg på nåt ikväll så jag och storebror fick pengar och rabatt på McDonalds så för en stund sen var vi iväg dit och åt mat.

Jag har bott här i över 2 år och aldrig gått till den där McDonaldsen (som ligger 15-20 min promenad bort), känner mig nästan lite duktig.

Men som sagt, idag gick jag och storebror dit. Vi hade någon rabatt att man skulle köpa två meal och betala för ett. Eftersom brorsan äter så mycket så blev det en Mc Tasty Bacon & co för mig. Och en glass, kunde lite låta bli. Det var nog första gången någonsin som jag ätit en "riktig" meny på McDonalds, gick ju från Happy Meal till Lilla menyn för ett år sen.
Blev sjukt mätt, sitter fortfarande och är proppmätt. Och då gav jag bort nästan alla mina pommes till brorsan. Men som sagt, jag är inte van vid stora menyer på McDonalds.


Ronald McDonald

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0