Have you ever heard a song

Idag var det precis som alla andra tisdagar sovmorgon. De andra två lektionerna var inställda/frivilliga så jag drog till stan efter lunchen (fick inte reda på att sista lektionen var inställd förrän jag satt i matsalen och åt).

Träffade Tony och gick runt med honom i några timmar. Tony känner halva Uppsala, hälsar på alla och delar ut telefonnummer till random personer. Kom hem för ca 50 minuter sen och nu är mina fötter döda.
Dåliga strumpor = början på skavsår = inte nice.

Det här var tredje dagen i rad som jag dödade mina fötter, borde kanske sitta stilla så mycket som möjligt fram tilll valborg nu.
Valborg kommer förresten säkert bli GRYMT! Jag gillar festhögtider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0