Helg!

Det är helg nu! Hur skönt som helst. Och det är tydligen bara vi i Uppsala som har ledigt imorgon, de är ju nästan tvugna att låta oss vara lediga imorgon då många skulle skolka annars.

Valborg och Uppsala är ju nästan synonymt med varandra.

Förra året kunde jag inte gå (eller jo, för exakt ett år sedan tog jag mina första steg på en och en halv månad!) så jag kunde inte vara ute och festa. Därför ska jag försöka festa lite extra mycket iår, det låter bra va?

Den senaste veckan har i stort sett hela min klass varit fixerade vid att hela tiden kolla vad det ska vara för väder imorgon. Från början stod det att det skulle regna men nu står det att det bara ska vara moligt och fram mot kvällen blir det lite finare.
Idag hade jag tre lektioner i skolan; Svenska, matte och musik. Både svenskaläraren och matteläraren sa åt oss att ta det lugnt imorgon och ta hand om varandra.

Imorgon ska jag vara ute på stan redan vid 10 (på morgonen alltså!). Måste alltså lägga mig tidigt ikväll.


Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0