Hemma fast snart åker jag igen

Hej!
Nu är jag hemma igen efter två dagar i Heby där både farmor och mormor&morfar bor.
Finns inte dirket många saker att göra hos någon av dem så det blev mest tv-tittande och ätande.

Nu har jag äntligen lagt bud på biljetter på tradera. Får se om jag "vinner" nu då, jag har iallafall ställt klockan så jag vaknar två timmar innan och kan låss för de där biljetterna ;).
Jag ska förresten åka imorgon kväll, INTE på måndag som jag sagt tidigare alltså. Om det blir som jag tänkt så kommer jag fram till Säffle 00.30 på natten, lagom tid sådär. Det jag tycker är värst är att jag ska sitta själv 45 minuter på stationen i Karlstad på natten men jag klarar det. Har ju mobilen med mig så det är bara att smsa folk om det känns lite ensamt.

Nej men nu ska jag packa och sova. Har inte sovit ordentligt på länge nu och komemr antagligen inte göra det i Säffle heller.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0