Hemma igen

Hej!

Nu är jag hemma igen!
Åkte 13.04 från Säffle och kom fram till Uppsala 18.50.
I stan blev jag hämtad av pappa och sen åt jag, pappa och brorsan mat på McDonalds på vägen hem.

Att gå från spår 19 till spår 3 på Stockholms central med två tunga väskor är inte kul. Spår 19 är längst bort åt ena hållet, bortanför pendeltågen. Spår 3 är längst bort åt andra hållet. Min rygg dog lite.

Hela resan har varit rolig. Vi var mest inne och såg på film hela tiden men det är ju kul det med. Att bara träffa varandra är kul, blir ju lite extra kul eftersom vi bor så långt från varandra och aldrig hinner ses en vanlig helg.

Laddar upp bilder senare ikväll eller imorgon. Finns dock knappt några bilder eftersom ingen ville vara med på bild.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0