Hoppning med Prati

Ridning idag. Red Prati, underbar häst! Och inte nog med att jag red en bra häst, vi hade hoppning idag. Hoppning gillas. Iallafall så länge hindrerna är rätt låga och islandshästar är ju inte direkt kända för sin goda hoppförmåga så hindrerna låg på bra höjd. De hade kunnat vara lite högre utan problem men inte för höga bara.

Prati är nog en av mina nya favoriter. Känns som om jag får nya favoriter hela tiden men så kan det gå när man rider hästar man inte ridigt tidigare. Fast Venus som jag red förra gången är någ lite roligare. Vi får se vad jag säger efter nästa gång. En sak som är säker iallafall är att ridningen var riktigt rolig idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0