Jag gör vad som helst för att få ditt liv att verka bättre

Hello boys & girls! (lite internationell inledning där ;))

Hoppas att alla har haft en bra dag, min dag var bra. Onsdagar är ganska korta skoldagar med lång lunch vilket gillas starkt. Satt ute lite i solen på rasterna, riktigt nice om jag får säga det själv.

Efter skolan blev det en sväng till stan för att kolla efter ny mobil. Mamma hade sett reklam för någon som hon tyckte att jag skulle kolla på, insåg dock rätt snabbt att mobilen var helt i touch och det gick inte att t9-smsa. Så kan man ju inte ha det så jag tänker inte köpa den. Om jag ska ha helt i touch ska jag i så fall ha en iPhone.
Affären jag var inne i låg i nya stationsbyggnaden. Kul med lite nytt, blir roligare att vänta på tåg i stan nu.

När jag kollat klart på mobilen gick jag runt och kollade lite på stan. Och när jag gick runt där sprang jag in i Sofia! Träffade henne senast vid jul tror jag men det var bara lite snabbt, senaste gången jag verkligen träffade var höstlovet. Länge sen det. Blev lite snabbt prat innan båda var tvugna att gå men kul att se att människan lever, vi bestämde att vi måste ses ordentligt snart.

Nu måste jag skriva klart mitt argumenterande tal som jag ska hålla inför klassen imorgon.

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0