Jag vet att jag inte fungerar utan dig

Idag när jag skulle hem från skolan satt jag på bussen och tänkte att jag skulle hem till pappa, därför satt jag kvar på bussen när alla andra gick av vid centralen. När bussen sedan åkt ett par hållplatser kom jag på att jag skulle hem till mamma! Då var det bara att trycka på stoppknappen och kliva av. olishuset hamnade jag vid, tre hållplatser efter centralen där jag skulle gått av.

Jag och bussar alltså...

Gick längs ån till stora torget där jag tog bussen hem till mamma.
Snacka om underbart väder! Alla bryggor längs hela ån var fulla med folk (de bitarna som inte var översvämmade av vattnet såklart). Riktigt underbart väder att vara ute i, skulle bara varit lite varmare.

En sak som är säker är iallafall att sommaren är på väg!


Bussbild från i vintras, stan är inte lika grå nu när våren äntligen är här


Kommentarer
Postat av: Ellie

Svar: Nej, det kan inte vara Lasse Lindh som är 16. I värsta fall är det nog Lars Lindh!

Och ja, en hel regnbågsuppsättning av Converse vore ju underbart :D

2010-04-13 @ 19:54:06
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0