Natt efter natt efter natt efter natt

Sitter uppe vid datorn ännu en natt. Somnade för sent igår, kommer antagligen somna för sent idag med om jag inte stänger av snart.
Borde plugga men plugga på lov? - neeeeeej.
Fast eftersom jag släpade med mig hela tjocka matteboken hem över lovet borde jag nog räkna lite i den, får ju skylla mig själv som inte jobbar tillräckligt fort på lektionerna. Äh, jag pluggar på söndag.

Imorgon ska jag iallafall inte plugga. Åker antagligen ner på stan först en liten sväng. Har inte bestämt mig om jag ska gå själv eller inte, mycket lättare att köpa saker när jag är själv. Vi får se hur det blir med det.
På kvällen är det storvretatjejerna som gäller. Då vet man aldrig vad som händer men kul blir det nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0