Nymålade naglar

Målade nyss naglarna för första gången sen ... nyår? Det var iallafall sjukt länge sen jag hade målade naglar nu, förut hade jag nymålade naglar varje dag.

Eftersom jag hade tråkigt och ville att det verkligen skulle synas att jag målat naglarna målade jag dem mörkblåa.

Just nu sitter jag bara här och väntar på att lacket ska torka. Har väntat superlänge nu men det vill verkligen inte. Kan inte gå och lägga mig innan det har torkat så jag får sitta här och vara trött. Kommer väl inte somna förrän om en timme eller något sånt.

Imorgon ska jag träna, plugga och träffa Linnea. Det blir kul! (Det sista alltså. Plugga är ju inte direkt kul...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0