Peace & Love - speldagar

Nu har de bestämt speldagarna för alla än så länge bokade band till P&L och jag är glad! De har spridit ut allt över de fyra konsertdagarna och så många artister krockar kanske inte som jag trodde att de skulle.

Onsdagen
Torsdagen
Fredagen
Lördagen


De jag tänkt se på onsdagen: Carl Norén, Lasse Lindh och Mika
De jag tänkt se på torsdagen: Babian (Ellie sa att de var bra?), Kent, Melissa Horn, Robyn(, The Kooks?) och Vampire Weekend
De jag tänkt se på fredagen: Familjen, Lily Allen, (Miike Snow?), The Ark, The Hives och [ingenting]
De jag tänkt se på lördagen: (Andreas Grega?), Hästpojken, Johnossi, Mando Diao, Markus Krunegård och Moto Boy

Ja ni ser, det kommer ju vara flera som krockar och jag kommer omöjligt hinna med att se alla de där men man kan ju alltid försöka. Och sen kommer jag säkert se några andra som jag inte alls räknat med att se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0