;PppPpP

Som de flesta nog märkt så har facebook invarderas av ";PppPpPpPP-grupper".
Vissa är jättetråkiga men vissa är verkligen så klockrena att man inte kan låta bli att gå med i dem. Det värsta är dock att jag är med i för många grupper och måste gå ur några för att gå med i en ny. Jobbigt men absolut värt jobbet.
Helt sjukt att man kan vara så fasinerad av facebookgrupper som jag är. Har hänt flera gånger när jag pratat med familjen att jag börjat prata om någon facebookgrupp.

Här är några ;PppPPpppPp-grupper jag gått med i:

Skogsturken ringer: vem vare som kasta?! "vet inte", så vet man ;PppPppP
Du hör ett roligt skämt; "hahahaha jag dör!" så dog du inte ;PppPppP
Fråga: "Vad gör du?""joinar bra grupper" och så är de asdåliga :P:P;p;p:P.
Island ringer: "Vi skickade Pikachu!", "Tack!", så skickade dem ASH ;PpPpPp

Jag är egentligen inte emot grupper som är emot island pga vulkanutbrottet, de kan ju inte rå för det, men vissa utav de grupperna är faktiskt roliga.

Andra grupper, förrutom ;PppPppP-grupper, som är populära bland mina vänner nu är grupper om Storvretas SM-guld, "to the yard"-grupper och island/vulkangrupper.

Vad är du med i för grupper på facebook?
Gillar eller hatar du ;PppPPp-grupperna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0