Söndag

Hej!

Idag är det söndag och ikväll kommer mamma hem.
Jag har faktiskt insett efter den här helgen att jag faktiskt kan bo ensam. Har alltid trott att jag aldrig kommer klara av att städa, laga mat osv., men jag har faktiskt chockat mig själv!

Nej nu vill jag bara hitta en egen lägenhet att flytta in i, tror att jag skulle uppskatta stunderna med familjen mer då. Och det är alltid mycket roligare att ha kompisar på besök när ingen annan är hemma för då kan man snacka om vad som helst. När någon annan i familjen är hemma får man alltid akta sig för vad man säger...

Undrar om jag ska äta själv ikväll med eller om mamma kommer hem till maten. Kankse kan överraska mamma med lite egenlagad mat. Fast antagligen kommer hon hem så sent att jag måste äta innan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0