Superdag i Stockholm!

Hej!

Idag har jag haft en superbra dag i Stockholm med älskade Lovisa.

Vi kom dit, åt lite snabbt och sminkade oss på McDonalds (Jag hade tänkt sminka mig på tåget men glömde spegel. FAIL). Gick sedan till Record Hunter där Magnus Weideskog skulle sjunga och signera skivor. Kom in i affären precis innan Magnus.

Magnus Weideskog är sjukt bra!

Innan konserten var jag nästan lite stolt över att jag för en gångs skull hade släpat med mig kameran. Blev lite mindre glad när jag tog upp den i början av konserten och insåg att batterierna var slut...

Tog några bilder med mobilkameran ändå och filmade flera låtar med iPoden.

Jag köpte en skiva och fick den signerad. Blev en liten pratstund där med Magnus och han är verkligen hur trevlig som helst.


Jag, Magnus Weideskog och Lovisa

När vi var klara inne på Record Hunter tog vi bussen till Västerbron. Vi har i nästan 2 år pratat om att vi måste åka dit någon gång och idag gjorde vi det! När vi gått över Västerbron hamnade vi på Långholmen och där stannade vi på ett fik en lång stund. Mys.

Drog sedan hem till Lovisa en halvtimme och sen fick vi springa som fan till tunnelbanan och sedan över hela centralen för att jag inte skulle missa mitt tåg. Men jag hann!

Tack för dagen <3


Kommentarer
Postat av: hannadror

nice blogg :)

2010-04-18 @ 09:52:06
URL: http://hhannadror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0