Sveriges värsta

Tjatja!

Sitter inne på mitt rum och försöker få tiden att gå bara. Varför går jag inte bara och lägger mig är en fråga jag ställer mig själv hela tiden men jag orkar helt enkelt inte lägga mig.

För några timmar sen var det Sveriges ärsta bilförare på tv. Det är det enda gången på hela veckan som jag, pappa och storebror samlas framför samma tv alla tre. Sen sitter  vi där i en timme och skrattar åt alla dåliga bilförare. Riktigt roligt faktiskt, alla sger verkligen på att köra bil.
Visst, jag har aldrig ens försökt köra men om jag bara får veta hur man gör och lite tid att träna så blir jag bättre än dem. De som kört bil i flera år.




Kommentarer
Postat av: sabina

Svar; hahaha jag med :D

2010-04-08 @ 23:28:08
URL: http://kjellhard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0