Thailand om 10 månader

För någon timme sen hjälpte jag pappa med att kolla på flygresor och komma med egna åsikter, vilka flygplatser jag inte vill vara tvungen att vänta på o.s.v. Det är nämligen så att runt sportlovet nästa år åker jag, pappa och storebrorsan till Thailand!
Kanske blir några till som följer med, jag hoppas på det då det inte är så kul att shoppa med bara pappa och brorsan men i vilket fall som helst kommer det bli hur skönt som helst att åka till Thailand igen.
Jag har ju knappt varit utanför Sverige sen 2007 (Bulgarien 2 veckor på sommarlovet) så det kommer bli riktigt riktigt nice att åka utomlands på solsemester igen.
Tänk hur skönt det är att bara ligga på stranden och bada på dagarna och sen på kvällarna gå ut och äta på restaurang och shoppa. Saknar det! Bara ca 10 månader kvar nu tills jag ligger där på Thailänska stranden igen.


Att flyga är rätt kul en liten stund men man blir snabbt rastlös. Det finns även många ställen som man inte vill mellanlanda på eftersom det låter som tråkiga och skabbiga flygplatser.

Har du några hemska flygminnnen? Du kanske har fastnat på en flygplats väldigt länge eller blivit av med ditt bagage? Kanske har du börjat må riktigt dåligt på flygplanet? Berätta i kommentarsfältet!
(Jag eller någon jag rest med har lyckats med det mesta utav de här sakerna...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0