Ge mig värme

Sitter och kollar på resor. Tänk om man kunde ta två veckor i Turkiet precis efter skolan slutat. Då kommer man hem lagom tills det är dags att åka iväg till Peace & Love.

Min första solsemester var till Grekland när jag var ett år gammal. Efter det fortsatte vi med minst en resa om året fram till 2007. Har alltså inte varit på solsemester utomlands sen jag var i Bulgarien 2007 så nu är jag riktigt sugen på att bara åka iväg.

Kommer antagligen inte åka iväg någonstans iår heller eftersom mamma har redan bokat resa till Gotland i juli/augusti och det är mamma som gillar att resa.

Men drömma går ju alltid. Nästa sommar är jag 18. Om jag fixat jobb så jag har råd kanske jag kan åka på en resa med några kompisar då. Hoppass kan man ju alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0