Alla hjärtans dag

Idag har jag inte gjort någonting.
Kul va?

Alla hjärtans dag idag. Hoppas alla har haft en bra alla hjärtans dag. Och då menar jag inte alla par som haft världens mysigaste dag utan även alla singlar, eller alla som har en pojkvän/flickvän men inte kunnat träffa honom/henne idag.

Läste på någon blogg tidigare idag att den som skrev tyckte att man skulle vara med sina vänner på alla hjärtans dag och inte med den man har ett förhållande med. Helt fel tycker jag, om jag skulle ha en pojkvän skulle jag lätt vara med honom på alla hjärtans dag. Alla hjärtans dag blir som en extra dag att fira kärleken på. Visst, man ska kunna ha lite extra romantiska dagar utan någon särskilld anledning men alla hjärtans dag ska man helst fira med den man är kär i. Vännerna kan man vara med andra dagar.


Kommentarer
Postat av: Sara

Sen går det ju att dela upp också, Malin. Alla kanske inte tycker som jag, men jag tycker att vänner ska få lite kärlek också. Killar ska ju ha alla andra dagar! Julafton, påskafton, midsommarafton... you name it.



Sen kan man ju faktiskt spendera dagen med vännerna och kvällen med killen. Men kom inte och säg att vänner inte har någon betydelse under alla hjärtans dag.

2010-02-14 @ 22:08:49
URL: http://dreyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0