Andra behöver sova en natt

Finns det nåt tråkigare än historia? Vet att jag skriver det avrje historialektion men det kan inte upprepas tillräckligt många gånger.

Sov knappt nåt inatt, pratade i telefon till 2 och kunde inte sova sen. Vaknade till vid 5 när jag hörde att pappa gick upp och det kändes som om jag inte sovit något alls då. Hade förståss det men sov nog aldrig djupt under den tiden. Lyckades sova där mellan 5 och 6 iallafall.

Trots den lilla sömnen inatt är jag inte alls trött. Tror att jag ska börja med det, att bara sova någon timme. Eller så sover jag länge.

Nej men nu ska vi visst se på en film. Slänger in en liten bild så ni får se hur uttråkad jag är just nu.



Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0