Även fast saker ändras kommer jag alltid vara din vän vad som än händer

Snart är den här dagen slut.
Jag är trött, även fast jag vaknade för bara 12 timmar sen.

Skön dag iallafall, även fast min mentor är dum i huvudet. Finns väl någon poäng med det han sa men jag menar, ska inte lärare uppmuntra vilja till höga betyg?
Det enda vettiga jag egentligen fick höra var att jag borde börja använda min kalender men det visste jag redan. Glömmer den bara i väskan hela tiden.

Har även insett att jag inte kan det jag missade på matten när jag var sjuk (faktorisering) och därmed inte kommer få MVG på provet imorgon. Fan. Då måste jag verkligen få MVG på nationella för att rädda mitt matte b-betyg.

Nej nu ska jag sluta prata om mina betyg för jag vet att ingen som läser min blogg är intresserade av det.

Imorgon är det torsdag. Jag gillar torsdagar. Svenska, matteprov och musik i skolan bara. Ridning på kvällen. Torsdagar är bra dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0