Biljetter bokade

Nu är ÄNTLIGEN alla biljetter bokade!
Blev lite krångel, gick visst inte att boka billiga flygbiljetter dagen innan avgång så det blir buss och tåg imorgon. Hoppas bara att det inte blir för mycket förseningar för jag har bara ca 10 minuters väntan vid byterna.

Blir flyg hem sen på måndag och den enda biljetten jag inte bokat än är bussen eller tåget hem från arlanda. Känns inte riktigt som om det är någon brådska att köpa den.

Sticker nog till mamma ikväll så det blir närmare till stan imorgon och så är det mamma som har alla biljetter.

Nu ska jag packa. Vilken väska ska jag packa i? Kanske ska leta upp pappas militärväska? Aja, väska är väl minsta problemet.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0