Filmkväll

Efter skolan drog jag ner på stan för att kolla efter en ny väska (varför ska alla väskor vara så dyra för?).
Skickade ett random sms till Linnea och frågade vad hon gjorde (var mest ute efter att veta om hon var på stan eller inte), fick reda på att hon och några från hennes skola var hemma hos henne och skulle ha filmkväll och att jag kunde komma dit om jag ville. Det ville jag såklart. 

Kvällen har alltså spenderas hos Linnea med Jessica, Rebecca, Pelle och Emilia.
Mean girls och Scar (sjukt äcklig film; jag, Jesse och Linnea satt med händerna framför ansiktet halva filmen) såg vi. Pelle missade Mean girls och Emme missade båda filmerna. Men så går det när man gör andra saker innan.

Vid halv 12 gick vi iväg mot stan för att hinna med alla bussar. Både Pelle och Becce skulle ju ut på landet och deras bussar gick inte alls ofta. Jessica bor i Slavsta så jag slapp åka buss själv. Sånt gillas.

Blev alltså en kväll med nyårsgänget minus 3 st. Roligt folk detdär, skrattade mig igenom hela kvällen förutom när vi såg på den där skräckfilmen.

Nu sitter jag här med elektriskt hår (tack för den) och funderar på om jag ska lägga mig eller inte.

Hörs imorgon,
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0