Hemtelefoner suger

Hade visst glömt posta det här inlägget. Skrev det igår, måndag 1 feb.


Imorse vaknade jag 05.45 av att hemtelefonen ringde.

VEM FAN RINGER NÅGON PÅ HEMTELEFONEN KVART I SEX PÅ MORGONEN?

Visst, pappa sticker hemifrån någon minut innan 6 men om man vill prata med någon tidigt på morgonen kan man väl ringa den personen på mobiltelefonen och inte på hemtelefonen så hela familjen vaknar?
Jag som dessutom har en gammal telefon med HEMSK ringsignal på mitt rum. Låter hur högt som helst, den där telefonen ska ut, det säger jag bara.

Sämsta starten på veckan.

Finns det ens någon som ringer folk på hemtelefonen längre? Jag ringer alltid till mobiltelefoner, säkrare att få svar då + att man inte stör någon annan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0